Formularz reklamacyjny

Procedura reklamacji i gwarancja:

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalne i wolne od wad. Każdy produkt jest objęty gwarancją obowiązującą na tereni Polski. Okres gwarancyjny w zależności od asortymentu może się różnić i jest wyszczególniony na karcie każdego produktu.
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące braków i uszkodzeń towaru proszę przesyłać e-mailem na adres:

biuro@foxhurt.pl

lub listownie do naszej siedziby:

Hurtownia Fox
ul. Partyzantów 39
28-100 Busko-Zdrój

Dokładamy wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozstrzygnięte w jak najkrótszym czasie, jednak zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w ustawowym terminie 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócimy wartość kupionego produktu.


Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
Klient traci uprawnienia określone w pkt. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Poniżej formularz zgłoszenia reklamacji w formacie PDF:

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Prześlij nam listę materiałów do wyceny